0

FAQ

We hebben de meest gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet.
Staat uw vraag er niet bij?
Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Worden alle producten uit voorraad geleverd?

We proberen al onze producten uit voorraad te leveren, dit om alle bestellingen zo snel mogelijk te versturen.
Het kan zijn dat een product tijdelijk niet of niet voldoende voorradig is. Wanneer een product niet of niet voldoende voorradig is moet u rekening houden met een levertijd van 5 tot 7 dagen.

Op de productpagina's kunt u zien of dat een bepaald product op voorraad is.
Als een product niet of niet voldoende voorradig is staat dit ook in het winkelmandje, bij het afrekenen, aangegeven.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Als u uw bestelling voor 22:00 uur plaatst en met iDeal of Paypal betaalt en de producten zijn voldoende voorradig dan kan deze dezelfde werkdag nog verstuurd worden.
De bezorging van een postzending duurt 1 á 2 werkdagen.
De bezorging van pakket- of buspakzending duurt 1 werkdag.
Het is ook mogelijk om een postzending te upgraden naar een buspakzending.
Let op: dit is geen garantie, maar een indicatie.

Producten die niet of niet voldoende op voorraad zijn hebben een levertijd van 5 tot 7 dagen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW en inclusief verwijderingsbijdrage.

Ik wil inloggen, maar dat lukt niet. Wat nu?

Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u klikken op "Wachtwoord vergeten" en u krijgt dan per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd.

Het kan ook zijn dat er wordt aangegeven dat uw e-mailadres onbekend is terwijl dat u eerder een bestelling heeft geplaatst. Dan heeft zeer waarschijnlijk bij uw vorige bestelling gekozen voor zonder account bestellen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging via de e-mail ontvangen, wat nu?

Als u een bestelling plaatst krijgt u binnen 5 tot 10 minuten een bevestiging via e-mail. Soms kan het gebeuren dat deze tegen wordt gehouden door uw SPAM filter. Daarom adviseren we ook te kijken in de e-mailmap Ongewenste E-mail. Mocht de bevestiging hier ook niet bijzitten dan kunt u altijd contact met ons opnemen om de informatie over uw bestelling te verkrijgen.

De bevestigingsmail wordt altijd vanaf info@batterijenhuis.nl verstuurd, om zeker te zijn dat u uw bevestiging ontvangt kunt u dit e-mailadres toevoegen aan veilige afzenders.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is verstuurd?

Op de dag van verzending sturen wij altijd een e-mail met de bevestiging dat uw bestelling is verstuurd.
Als het een pakket- of buspakzending is krijgt u ook een aparte e-mail met de trackingcode.
Postzending hebben geen trackingcode.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland en België is de verzending gratis, verder rekenen we geen transactiekosten of andere verborgen kosten.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen. We vragen hier wel een afspraak voor te maken zodat we zeker weten dat de bestelde producten op voorraad zijn en dat we uw bestelling klaar kunnen zetten.

Ik ben op zoek naar een bepaalde batterij, maar kan deze niet op jullie website vinden. Wat kan ik doen?

Vaak is het zo dat een bepaald merk z’n eigen referentie geeft aan een batterij. Hierdoor zijn er verschillende referenties voor dezelfde batterij. Bij de productgegevens kunt u informatie vinden welke verschillende referenties een bepaalde batterij heeft.
Mocht u er toch niet uitkomen dan kunt u altijd contact met ons opnemen, door het contactformulier in te vullen.

Wat is een blister?

Een blister is een verpakking. Sommige blisters bevatten bijvoorbeeld 1, 2 of 4 batterijen. We rekenen altijd per blister en niet per batterij. Op de productpagina's staat ook aangegeven hoeveel batterijen er in een blister zitten.

Ik heb tijdens mijn bestelling gekozen voor een iDeal of Paypal betaling maar deze is mislukt, wat nu?

Het mislukken van iDeal of Paypal transactie kan verschillende redenen hebben.
Bij iDeal kan het zijn dat er net op het moment van bestellen een tijdelijk storing was.
We adviseren u dan opnieuw uw bestelling te plaatsen.
Mocht u er niet uitkomen dan kunt u altijd contact met ons opnemen, door het contactformulier in te vullen.

Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?

Op dit moment bieden wij iDeal, Paypal en normale overschrijvingen aan.
Voor Nederlandse consumenten bieden we ook de mogelijkheid om achteraf te betalen via AfterPay.
Het is ook mogelijk bij een afhaling contant te betalen.

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
AfterPay voert voor Batterijenhuis.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij batterijenhuis.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 200,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Als u al bekend bent bij AfterPay, dan kunt u een bestelling tot € 300,- plaatsen.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Ik woon in België kan ik dan ook een bestelling plaatsen?

Ja dat is mogelijk.
Ook voor verzendingen naar België worden geen kosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik een BTW-factuur krijgen?

Op de dag van verzending sturen we u een e-mail dat uw bestelling verwerkt is.
In bijlage vindt u uw BTW-factuur voor uw administratie.

Ik ben een leverancier van batterijen, hoe kan ik mijn producten aanbieden?

We zijn altijd geïnteresseerd om ons aanbod van batterijen uit te breiden. U kunt ons dan altijd informatie over uw producten toesturen.

Ik heb een overstock/restpartij batterijen liggen, kan ik deze aanbieden?

Als u een overstock/restpartij batterijen heeft liggen dan kunt u deze bij ons aanbieden, als de batterijen aan onze kwaliteitseisen voldoen zullen we u een serieus bod doen op uw aanbieding.

Ik wil graag op rekening geleverd krijgen, kan dit?

Het is mogelijk voor bedrijven uit Nederland en België om op rekening geleverd te krijgen.
Het minimumbestelbedrag hiervoor is € 100,- (ex. BTW) en voor de administratiekosten rekenen we € 5,95, dit vervalt bij een bestelling vanaf € 250,-